"Напрями роботи дошкільного закладу з формування у дошкільників позитивного образу рідного дому
Мій дім
Мета:
- виховувати любов до рідного дому, бажання його облаштувати, підтримувати в ньому порядок.
Форми роботи:
- бесіди
- Дім, в якому я живу;
- Моя кімната;
- Чому я люблю свій дім;
- Якщо мама втомилася;
- Мої домашні обов’язки;
- Як я допомагав татові, бабусі, братику;
- малювання
- Дім, в якому я живу;
- Моя кімната;
- Мій ігровий куточок;
- Моя сім’я;
- Житло, яке збудувала пташка (за вибором дитини);
- уявні ситуації
- Щоб у домі стало веселіше;
- Як я переоблаштував би свою кімнату;
- Будинок моєї мрії;
- Вихідний день удома;
- Як я прикрасив би свій дім;
- сюжетні ігри
- Сім’я;
- Новосілля;
- Прибирання;
- Татове свято;
- День народження мами;
- ігри – драматизації
- Лисиця і заєць;
- Теремок;
- Троє поросят;
- ручна праця, конструювання
- Виготовлення сувенірів, творчих виробів для прикрашання дому;
- Виготовлення сімейного альбома (портрети мами, тата, братика, сестрички, зроблені дітьми).
Моя родина
Мета:
- виховувати ціннісне ставлення до своєї сім’ї, інтерес до історії власного роду, його членів.
Форми роботи:
- бесіди
- Якими є (були) мої дідусь, бабуся;
- Я пишаюсь своїм татом, мамою, дідусем, бабусею;
- Мої найдорожчі люди;
- Мій рід;
- малювання
- Моя родина;
- Портрет моєї сім’ї;
- Родинне дерево;
- уявні ситуації
- Якщо мама втомилася;
- Що я хотів би змінити;
- Якби чарівник запропонував здійснити три бажання;
- Якби я був чарівником;
- сюжетні ігри
- Сім’я;
- Магазин подарунків;
- Ярмарок дитячих робіт;
- ручна праця, конструювання
- Виготовлення подарунків для всіх членів родини;
- Виготовлення вітальних листівок.
Сімейні традиції
Мета:
- виховувати ціннісне ставлення до сімейних традицій, бажання їх зберігати і відтворювати.
Форми роботи:
- бесіди
- Як я проводжу вихідні дні;
- Мій день народження;
- Свята у моїй родині;
- Як я вітав бабусю, дідуся;
- Наші сімейні традиції;
- малювання
- Обереги моєї сім’ї;
- Дім (подвір’я) моєї бабусі;
- Господарство моєї бабусі;
- День народження братика (сестрички);
- уявні ситуації
- На гостинах у друзів;
- Як я приймаю гостей;
- Як я приходжу у гості;
- Як я накриваю стіл для гостей;
- Що я побажаю мамі (тату, братику, сестричці) на святі;
- Як я буду вітати бабусю (дідуся) з днем народження;
- сюжетні ігри
- Готуємося зустрічати гостей;
- День іменинника;
- ручна праця, конструювання –
- Виготовлення подарунків для членів родини до свят;
- Виготовлення фотоальбома «Наші сімейні традиції».