Творча педагогічна лабораторія

 З 2005 року педагогами ЛЗДО узагальнено досвіди:

 

   З грудня місяця 2005 року ЛЗДО брав участь у дослідно-експериметальній роботі за проблемою "Модернізація навчально-виховного процесу на засадах гуманно-особистісного підходу".

   Результати моніторингу якості освітньо-виховного процесу довели, що в усіх вікових групах створено сприятливу психологічну атмосферу, встановлено доброзичливе, емоційне спілкування між учасниками освітньо-виховного процесу, створено "ситуацію успіху" для кожного вихованця з відповідними фондами "Я хочу, можу, буду".

   Діти стали більш впевненими, наполегливими, активними, їх дії набули ознак вибірковості, самостійності.

   Педагоги ЛЗДО активніше використовують у власній педагогічній діяльності сучасні ефективні методи та форми взаємодії з дітьми, відкриті інноваціям.

   За період дослідно-експериментальної роботи узагальнено такі посібники: