Творча педагогічна лабораторія
З 2005 року педагогами ЛЗДО узагальнено досвіди:
"Джерела народної мудрості" С. А. Іванова, 2006 р.
"Заради здоров'я дитини" А. П. Пасинок, 2007 р.
"Школа шляхетності діє" В. Й. Бойко, 2007 р.
"Розкриваємо батькам таємниці виховання" А. П. Білик, 2008 р.
"На Ви зі своїм здоров'ям" Н. І. Кривопуст, 2008 р.
"Сучасні підходи до організації музичної діяльності" О. А. Колчанова, 2009 р.
"Золоті формули здоров'я" А. П. Пасинок, 2009 р.
"Дивовижний світ дівчаток та хлоп'ят" творча група ЛДНЗ, 2010 р.
"Розвиток творчих здібностей дітей засобами ТРВЗ" А. О. Лучка, 2011 р.
«Розвиток творчих здібностей дошкільників в образотворчій діяльності, використовуючи нетрадиційні техніки зображення » Кривопуст Н.І., 2012 р.
«Розвиток пізнавальної діяльності дітей раннього віку за допомогою методики М. Монтессорі » Ворожейкіна Н.О., 2012 р.
"Аспекти патріотичного виховання дошкільнят" творча група ЛДНЗ, 2014 р.
"Арт-терапевтичний супровід дітей дошкільного віку" творча група ЛДНЗ, 2015 р.
"Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами народознавства" Сосник О.А., 2015 р.
"Сучасні підходи до організації занять з фізкультури" Пасинок А.П., 2016 р.
"Формування національно-патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку засобами музичного виховання" Колчанова О.А., Карнаухова М.С., 2019р.
"З Лялькою персоною крокуємо до Добра" Сіліна В.М., Іванова С.А., 2020р.
"Її Величність - Доброта" Колчанова О.А., 2020р.
"Сучасні підходи до організації занять з розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування" Кобець Л.О., 2021р.
«Інтегрований підхід до організації онлайн-навчання дітей дошкільного віку» Бочарова Н.О., 2023р.
«Дистанційна освіта дошкільників- виклики часу» Куликова О.О., 2023р.
«Цифровізація-нова суперсила психолога в умовах війни» Кірик А.А., 2023р.
«Інтегрований підхід до організації онлайн-навчання дітей дошкільного віку» Бочарова Н.О., 2023р.
«Педагогічна підтримка дітей раннього віку з використанням методів арт-терапії» Клименко Т.А., 2024р.
«Асинхронні заняття з дошкільниками в умовах воєнного стану» Кобець Л.О., 2024 р.
«Формування патріотизму, громадянської культури та чуття національної приналежності у дітей дошкільного віку» Любченко Н.О., 2024р.
"Освітня тріада в контексті плекання резилієнтності та збереження ментального здоров'я" Кірик А.А., 2024р.
З грудня місяця 2005 року ЛЗДО брав участь у дослідно-експериметальній роботі за проблемою "Модернізація навчально-виховного процесу на засадах гуманно-особистісного підходу".
Результати моніторингу якості освітньо-виховного процесу довели, що в усіх вікових групах створено сприятливу психологічну атмосферу, встановлено доброзичливе, емоційне спілкування між учасниками освітньо-виховного процесу, створено "ситуацію успіху" для кожного вихованця з відповідними фондами "Я хочу, можу, буду".
Діти стали більш впевненими, наполегливими, активними, їх дії набули ознак вибірковості, самостійності.
Педагоги ЛЗДО активніше використовують у власній педагогічній діяльності сучасні ефективні методи та форми взаємодії з дітьми, відкриті інноваціям.
За період дослідно-експериментальної роботи узагальнено такі посібники:
"Модернізація дошкільної освіти на гуманістичних засадах";
"У серце ввійде те, що йде від серця";
"Сходинки успіху";
"Інтерактивні методи навчання";
"Сучасна ігротека (добірка розвиваючих, дидактичних ігор та вправ для розвитку, укріплення та формування соціального здоров'я".