Інноваційна діяльність
На сьогоднішній день інноваційна діяльність у роботі ЗДО - вимога часу, яка спрямована на забезпечення адекватності освітньо-виховного процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства.
Педагогами дошкільного навчального закладу активно впроваджуються інноваційні освітні технології:
* Створення ситуації успіху» (за А.С.Бєлкіним);
* Технологія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера;
* Елементи Вальдорфської педагогіки;
* Технологія саморозвитку (М.Монтессорі);
* Технологія фізичного виховання дітей «Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей» М. Єфіменка;
Передовий педагогічний досвід:
* "Вчимо дітей спілкуванню" (з досвіду Н.Клюєвої, Ю.Касаткіної ДНЗ №134
м. Ярославль);
* «Іскорки доброти» (програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку
емоційно - особистісної сфери з досвіду роботи ДНЗ № 17 м. Красноград);
* «Барвиста радість» Л.М.Шульги;
* «Я – творець» (з досвіду роботи ДНЗ №9 м. Нікополь);
* Гуманістична спрямованість навчання і виховання через «Мову почуттів» (досвід роботи ДНЗ № 383 Фрунзенського району м. Харкова);
* «Виховання казкою», «От трех до семи» Л.Б.Фесюкової;
* «Риторика для малят» Л.Б.Баландіної;
* «Ейдетика – школа мислення» О.Пащенко;
* Спадщина В. О. Сухомлинського.