Інноваційна діяльність

На сьогоднішній день інноваційна діяльність у роботі ЗДО - вимога часу, яка спрямована на забезпечення адекватності освітньо-виховного процесу та його результатів до сучасних вимог суспільства.

Педагогами дошкільного навчального  закладу активно впроваджуються інноваційні освітні технології:

* Створення ситуації успіху» (за А.С.Бєлкіним);

* Технологія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера;

* Елементи Вальдорфської педагогіки;

* Технологія саморозвитку (М.Монтессорі);

* Технологія фізичного виховання дітей «Театр фізичного розвитку  та  оздоровлення  дітей» М. Єфіменка;

Передовий педагогічний досвід:

* "Вчимо дітей спілкуванню" (з досвіду Н.Клюєвої, Ю.Касаткіної ДНЗ №134

    м. Ярославль);

* «Іскорки доброти» (програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку  

    емоційно -   особистісної сфери з досвіду роботи ДНЗ № 17 м. Красноград);

* «Барвиста радість» Л.М.Шульги;

*  «Я – творець» (з досвіду роботи ДНЗ №9 м. Нікополь);

* Гуманістична спрямованість навчання і виховання через «Мову почуттів» (досвід  роботи ДНЗ № 383 Фрунзенського району м. Харкова);

* «Виховання казкою», «От трех до семи» Л.Б.Фесюкової;

*  «Риторика для малят» Л.Б.Баландіної;

* «Ейдетика – школа мислення» О.Пащенко;

* Спадщина В. О. Сухомлинського.