Поради щодо забезпечення психічної безпеки майбутніх школярів
Усвідомлюйте, що емоції - провідний психічний процес у дітей 6-річного віку, місток, що зв’язує внутрішній світ дитини із зовнішніми подіями.
Позитивно оцінюйте емоційність як даровану дитині природою чутливість.
Враховуйте індивідуальні особливості емоційної сфери дитини (вразливість, глибину почуттів, стійкість станів, емоційний досвід).
Приймайте дитину такою, якою вона є.
Пам’ятайте про високу потребу дитини у вашій любові, адже в цей час найбільше розвиваються емоції та довіра до людей. Проявляйте співчуття, розуміння їх проблем, готовність допомогти.
Не демонструйте надмірну тривогу з приводу емоційної нестійкості дитини.
Будьте гнучкими й безпосередніми в спілкуванні.
Визнавайте у присутності дитини свої помилки і прорахунки. Надавайте дитині право на вибір, учіть його реалізовувати це право.
З’ясовуйте причини появи тривожних симптомів (повторюваність буденних подій, дефіцит нових вражень, надмірна опіка, емоційна неврівноваженість дорослих, які оточують дитину). Розширюйте можливості контактів дітей з іншими дітьми й дорослими.
Підтримуйте зв'язок з педагогами для розроблення спільних вимог та ефективних засобів відновлення душевної рівноваги дитини в школі і вдома.