Принципи нашої роботи

  1. Принцип гуманістичного спрямування:
    • Прийняття та розуміння особистості дитини та її батьків;
    • Надання можливості вибору;
    • Відмова від жорсткої регламентації, категоричних оцінок діяльності та поведінки.
  2. Принцип оптимального співвідношення:
    • Оптимальне поєднання активних дій дорослих (які забезпечують процеси розвитку) та власної активності дитини;
    • Використання різних типів, видів та форм організації занять, методів та прийомів роботи;
    • Ознайомлення дітей з надбанням різних національних культур.
  3. Принцип діяльності, інтегрованості дитячої індивідуальності:
    • Сприйняття педагогом дитини не як набору окремих характеристик, а як цілісної, унікальної особистості;
    • Врахування провідних, індивідуальних (вік, стать, тип вищої нервової діяльності тощо) та особистісних (потреб, намірів, ціннісних орієнтацій) якостей.
  4. Принцип поєднання індивідуального та соціального.
  5. Принцип відповідності предметно-ігрового середовища особливостям індивідуального розвитку (доступність, варіативність, мобільність)